Älsklingen har fyllt år :)

Ja, i torsdags var det dags för honom att bli 24 :) klockan halv 6 på morgonen stod jag yrvaket med en paket i handen och hoppades att han skulle vara klar med håret snart, insåg att det skulle ta ett tag så kröp ner i sängen igen istället. Sen när han kom in i sovrummet frågade jag om han hann öppna paket innan han skulle till jobbet men det hann han nog inte. Eller öppna men sen sticka direkt och det känns ju inte så kul. Trist men skönt för jag var trött så ville inte vakna till för mycket så jag inte skulle kunna somna om sen :p

På eftermiddagen blev det kalas hos hans mamma och hennes man. De bjöd på pasta- och skinksallad och hallontårta, åh så gott det var! :) Han verkade bli nöjd över alla presenter som mestadels var kläder. Så blir det om man inte önskar sig något :p Av mig fick han ett par shorts, en t-shirt och ett halsband. Halsbandet ska vi dock byta till ett lite mindre. Synd för det är snyggt men bättre det än att det bara blir liggandes :) Stod dessutom och valde mellan det jag köpte och ett annat mindre så det blir nog bra :)

Idag firade min familg Andréas. Och herregud vad vi stressade! Andréas hämtade vår skänk igår så den blev ihopskruvad klart ca 30 minuter innan de skulle komma. Jag hade 1,5 timme på mig efter jobbet att fixa allt annat och Andréas hjälpte till så fort han var klar såklart men allt tar ju sin lilla tid. Så vi sprang nästan som tokar och diskade, plockade undan, dammsugade och sen till sist en snabbisdusch så jag fick känna mig lite fräsch i alla fall :p Bjöd på glass, jordgubbar, maränger och chokladsås :) Det verkade som att alla tyckte det var gott :) Lilla Ellen fick hjälpa Andréas öppna paketen och det tyckte hon var jättekul :)



Annars har det mestadels varit jobb som har gällt på sistone. I alla fall tisdag, onsdag, fredag och lördag. Söndag och måndag kvar innan jag får en dag ledigt :) Tycker dock det har gått bra, känner mig lite trött men det är inte så farligt som jag trodde :)

Grillat hos mamma och pappa ikväll också :) Var extra kul eftersom min syster S och hennes sambo M var med :) Träffar dem tyvärr inte sådär jätteofta.. :/ Så god mat och trevligt sällskap är ju aldrig fel :) Nu börjar jag bli trött så är nog snart dags att krypa till sängs tror jag.. Skriver igen så fort jag får lite tid över :)


Kommentarer
Postat av: Milla

Vi hade ju en diskussion på en lektion över en gammal tentafråga och då tyckte ju ja att nmånadspeng kunde vara både intjänade pengar eller en gåva. Då sa hon att hur jag än resonerade på den frågan så skulle ja få rätt för de visade på att man har tänkt efter och båda dom va rätt. Så hade ja skrivit så på tentan så hade ja fått fullt poäng. Så kom en exakt likadan fråga (fråga 4) och då har hon skrivit att man inte kan tillämpa dessa två så därför har ja bara fått en poäng på den...Sen är de bara slarvfel ja gjort så ja blir så arg på mig själv...grrr...Men ja är ju helt klart nöjd ändå.

2008-07-06 @ 10:54:14
URL: http://princessparkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0