Vart ska detta sluta?

Ja, det är frågan jag ställer mig just nu för oj, oj, oj vilken vecka det har varit och vilken helg det kommer att bli. Och mitt i alltihopa står jag alldeles vilsen och fattar helt enkelt ingenting. Sen ska vi se vart det bär av nästa vecka och veckan efter det och veckan efter det.. Så jag undrar bara: Vart ska detta sluta?


Tur att solstrålen Ellen finns där och kan liva upp ens dag för så mycket mys, kramar och pussar som jag fått av henne idag har jag nog inte fått under hennes tre levnadsår sammanlagt, vilken helhärlig gullunge! :) En massa lek blev det såklart också för med den fantasin hon har kommer man inte undan ;) (Jag fick bl.a. vara Heffaklumpen och Krösa-Maja, tack för den :p)

Träffade Anna ikväll också, en till människa som kan lysa upp ens dag :) Fortfarande min bästa vän trots att vi ses alltför sällan, dock finns hon alltid med mig och jag hoppas att hon alltid kommer att göra det :) Tack för det trevliga sällskapet och promenaden, hoppas du gillade presenterna :p

Och Andréas min kärlek.. Var är du? Jag väntar ju på dig? Har knappt träffat honom på hela veckan på grund av hans kvällsväcka, hans halsont och mitt plugg.. Behöver dig! Vilken mysig helg vi två ska få med revy och allt, jag hoppas det kommer bli toppen för jag behöver få ha kul just nu och allra helst med dig :)

Förresten går vårt lägenhetssökande förhoppningsvis mer framåt än någonsin nu men vi får se vad som händer.


Nu ringde Andréas och han är alldeles strax på väg hit, jag längtar!
Så nu ska jag borsta tänderna och sånt för jag är trött men först måste jag skriva ut lite till seminariet imorn :p

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0