Revyn :) Och illamående.. :(

Revyn i lördags var absolut helt okej, dock var den nog roligare förra året :p Men den får definitivt godkänt :) Jättekul att ses min vän S vara med och dansa också, hon är ju så himla duktig så man blir stolt :) Så skönt att komma ut och göra något bara jag och Andréas också :) Blir tyvärr alltmer sällan nu.. Men Västervik erbjuder ju inte alltid så mycket och ekonomin är ju inte jättefet direkt :p Fattig student :p Det blev en toppenkväll iaf trots att det inte blev någon middag :)

Lägenheten också ja :) Var och tittade och vi tyckte den var fin :) Så nu får vi se vad som händer, det kan gå åt båda hållen :p Bara till att hoppas på det bästa :)


Ja, nu tycks det ha kommit på riktigt igen för att stanna.. Känns ju kul.. Att gå och må illa hela dagarna, någon som är avis? Tänkte väl inte det.. Blir så himla jobbigt men jag vet ju att det troligtvis beror på inre stress över diverse saker, frågan är bara vad jag ska göra åt det? Att sluta tänka och känna funkar liksom inte.. Imorse var det riktigt illa, tog mig knappt upp ur sängen och ännu värre var det att ta sig till skolan.. Visserligen kom jag dit om än lite försenad..
Jaja, ska väl inte sitta här och klaga, just nu mår jag ju faktiskt ganska okej så ska strax försöka sova :)


Saknar min Andréas ikväll.. :(



Kommentarer
Postat av: Marren

Visst är det okej att kräkas på vårt illamående!! Tycker inte om det över huvudtaget.. Men men vi får väl försöka tänka på annat antar ja..:P

Kraam

2008-01-29 @ 19:31:30
URL: http://feverheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0