Usch för juridik..

Har börjat läsa juridik nu och det känns riktigt tungt måste jag säga. Läste en del igår men det gick ut lika fort som det gick in ungefär, eller nej förresten, det gick inte ens in. Trodde det skulle vara jättekul men just nu känns det bara tungt och svårt.. :( Helt ärligt funderar jag på om man skulle skita i resten av den här terminen och ta igen det sen när man känner att man har energi till det? Vore i och för sig trist att halka efter men just nu går min energi åt till så himla mycket annat i skolan än till att plugga.. Kan det förändras snart tro? Man kan ju alltid hoppas i alla fall.
Hoppas också på att det blir bättre snart, att min hjärna orkar ta in informationen och att jag börjar fatta :p

Idag kom min älskling med blommor till mig :) Och anledning var att han tycker jag är så duktig i skolan och att jag kämpar så att jag behövde lite uppmuntran :) Det känns så skönt i och med att jag dessutom nästan dumpat honom en hel vecka för att bara sitta med min tenta, blommorna känns som ett bevis på acceptans. Helt ärligt, hur många sådana killar finns det i den här världen? Jag är så glad att jag hittat en av dom :) Helt otroligt vad en fin bukett blommor kan göra för en hel dag!

Imorn ska jag träffa Johanna, fy fan så kul det ska bli! Var över att halvår sen som jag träffade min lilla Kalmarit :( Får väl se vad vi ska hitta på för spännande :) Troligtvis bara snacka och ha trevligt men det räcker absolut för min del!

Förresten så fick jag min kylplatta till datorn idag, så skönt för nu slipper jag ha dåligt samvete över att datorn får jobba som en tok och svättas ihjäl i sängen :p För det är ju där vi umgås mest, min dator och jag, i sängen :)
Nu beställer jag lite produkter från Biologica, det behövs för det börjar ta slut nu :p Men sen börjar "Klass 9A", en riktigt bra realityserie måste jag säga, så då bänkar jag mig framför TV:n för den kommer jag nog följa stenhårt :)

Ciao :)


Kommentarer
Postat av: Ika

hej gumman! Hoppas verkligen att det inte bråkas för mycket i skolan..:/ sånt tar ju verkligen på krafterna..Men kämpa på och jag finns här om du behöver prata och umgås lite..:)

Ser att du klurar lite på utseendet här.. kul ju!!

KRAAAAMAR

2008-02-19 @ 23:00:57
URL: http://ikasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0