Skolan och tapeter :)

Usch, hade basgruppssamtal i gruppen i torsdags, var riktigt jobbigt.. Och saker och ting kommer inte bli bättre.. Man ska väl ändå inte behöva må dåligt över att gå till skolan? :s Inte bara jag som känner så.. Det finns de som mår sämre än jag över allt det här..

Blev inget seminarie i fredags iaf vilket kändes jätteskönt :) Ända tills nyss, d.v.s. när jag såg att vi fått en extrauppgift på grund av det.. Jippee..
Jag och Andréas var iaf och kollade på tapeter och färg till lägenheten i fredags, det var däremot jättekul!! :) Får väl se vad det blir, vi har lite olika uppfattningar :p

Illamåendet då har blivit betydligt sämre igen på grund av allt i skolan och så men jag försöker härda ut.. Igår blev det myskväll hemma hos Andréas och hans mamma hade varit hur gullig som helst och köpt en tunika/klänning till mig på Gina Tricot när de var i Linköping :) Den var super!

Nu ska vi nog fixa lite fattiga riddare till sen frukost :) Skriver när jag känner att jag har något mer att dela med mig av ;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0