Kontraktet påskrivet :)

Ja, inte av mig då men av Andréas :p Så nu är snart lägenheten vår :) Får väl se när det blir inflyttning :)

Vilken dag det har varit idag! Illamående som vanligt tidiga mornar.. (nej, jag är INTE gravid!!) Sen åkte jag till skolan för att ha basgruppsarbete. Blev en väldigt seriös start på dagen med diskussioner om gruppens problem, dock behövdes det så jag hoppas det blir bättre nu så det snart kan börja kännas kul att gå dit igen.. Idag gick iaf arbetet väldigt bra vilket kändes jätteskönt :) Sen fick jag stressa från skolan för ett läkarbesök och sen sprang jag som en tok ner till Bostadsbolaget för att vara med när kontraktet skrevs på. Det är ju faktiskt ändå vår lägenhet och jag behövde få den känslan plus att jag hade lite frågor att ställa.

Sen stack jag ner till E och lämnade de böcker jag lånat av henne till skolan så då stod vi och pratade ett tag. Sen åkte jag direkt ner på en konstvisning i stan, verkligen fina tavlor :) Så beställde jag ett register till min lagbok och nu sitter jag här hemma helt död efter alla dagens upptäcktsfärder :p

Ska nog gå ner och äta lite smaskigt och titta på Antikrundan nu tror jag :) Ojojoj, jag börjar kanske bli vuxen? :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0