30-års partaj :)

I helgen fyllde min kära syster 30 så då blev det 3-rätters middag och annat kul :) Var skönt att det hände något även att det känns som att det gör det hela tiden :p Ellen var urgullig så vi lekte och bara mös en hel del faktiskt :) En supertrevlig kväll på alla sätt och vis!

Annars är det mest plugg nu.. Hinner inte ens reflektera över det jag pluggar känns det som.. Men på något sätt måste det ju gå in för jag klarade även senaste tentan :D Känns så jävla skönt!! Nu kommer mindre roligare tentor som behandlar det extremt intressanta ämnet politik.. (Lägg märke till min ironi..) :p

Imorn ska vi kolla på lägenheten igen :) Vill vi ha den får vi den troligtvis, herregud så nära allt kommer då.. Det har inte blivit verkligt förrän nu, om det ens är det nu, det kanske blir mer verkligt sen.. Hjälp! :p

Är så glad att jag har min älskade Andréas hos mig när allt bara känns upp och ner,
vad skulle jag göra utan dig hjärtat? <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0