Jag vill också ha!

Var hos min kusin idag och grattade till hennes lilla tös som kom till världen för ett tag sedan. En liten söt tös som var väldigt glad och nöjd :) Men gisses vilket hus de har! De har precis byggt det och det var inget vanligt "Svenssonhus" direkt kan jag ju säga. Stilrent och designat. Så jäkla snyggt så det finns inte, jag vill också ha! :p Fast i och för sig skulle jag aldrig kunna hålla det så välstädat som de har det och då ger det ju inte samma intryck... Fast jag vill nog ha det ändå för snyggare hus har jag inte varit inne i i verkligheten kan jag ju säga ;) (tror inte ens jag sett det i tidningar om jag ska vara ärlig :p)

Nähä, nu har vi sett prison break och vi avslutar kvällen med en kopp te. Ska testa vaniljte, undrar om det är gott? Älsklingen har åkt på en ruskig jäkla förkylning, har aldrig hört något liknande ur en hals! Stackarn :( Hoppas han blir frisk snart :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0