Regnet det bara öser ner...

Så jäkla trist! Igår gjorde jag nästan ingenting på dagen, satt bara och kände mig instängd här hemma. På grund av regnet fick jag inte ens lust att gå ut till bilen för att åka och fixa lite. Satt vid datorn hela dagen ungefär, försökte fixa min blogg lite men trots att jag gjorde som jag skulle så strulade det så jag höll på att bli tokig! Har varit så trött på den här designen länge nu så igår tänkte jag att jag skulle ändra om lite. Men icke sa nicke. Det får väl vara såhär då :p (jag har inte gett upp, lägger det bara på is tills jag orkar bli arg igen ;p)

Satt i telefon med Marlene i 1,5 timme sen istället vilket var mycket trevligare och roligare :) Har inte pratat på veckor så var verkligen toppen att få prata lite. Snart ska vi ses också, bara vi slutar jobba ;) Jag lyckades med något helt otroligt när vi pratade, nämligen att sträcka en av tårna som sitter i mitten. Hur fasiken lyckas man?! :p

Idag måste jag göra något så jag inte blir tokig. Det jag vill få uträttat är några ärenden på stan, få upp lite hyllor och tavlor samt att städa (kanske). Städningen har inte stört mig lika mycket som det övriga så den kan vänta lite ;p Borde boka en tvättid också så vi har lite rena kläder när (om) vi kommer iväg på vår lilla semester :)

Nu ska jag sitta lite vid datorn innan jag börjar försöka effektivisera min dag :p

 

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad är de för liten semester?

2008-08-05 @ 19:11:49
URL: http://princessparkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0