Inte så effektiv dag

Nej, det blev inte alls som jag hoppades på idag. Min lilla stund vid datorn blev alldeles för lång och sen var det kört :p Åt mat och sen fixade i och för sig jag och Andréas ärendena på stan. Det vi kunde i alla fall. Sen hem en sväng innan jag åkte till mamma och pappa. Pratade och fikade lite med dom och lånade med mig en slagborr hem så vi kan borra i betongväggarna. Kom inte hem förrän ungefär 8 så blev inga hyllor uppsatta ikväll. Lite mer skruv och plugg behövs nog köpas först också :s Lagade middag sen som blev hur god som helst, mums! Nu har vi precis sett klart första Spiderman-filmen :) Varken jag eller Andréas har sett dem förut men nu ska vi ta tag i att se alla tre ;)

Oj, så kort och koncist det blev :p Dags att sova när som i alla fall, måste vända dygnet någorlunda till rätta, funkar inte att somna tre-halv 4 varje natt.. :/ Plus att jag faktiskt är riktigt trött så ska bli så skönt att få gosa ner mig i sängen och bara njuta :) Hoppas på att älsklingen gör mig sällskap :)

Godnatt!



En såhär snygg dränkt katt fick älsklingen hem förut :p
Det regnade lite när jag cyklade hem från mamma och pappa ;p
Haha, kände mig sååå snygg när jag handlade på Konsum på vägen ;)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0