Så sur man blir..

Jag väntar just nu på att få svar på två tentor och en inlämningsuppgift. Strulade till sig lite så det är därför jag väntar på så många saker men skitsamma. Grejen är den att den senaste tentan vi skrev är jag supernervös över och i fredags kom det ut ett meddelande på disco (en websida genom skolan) att den skulle komma tillbaka på fredagen, senast på måndag. Så i fredags var jag så klart tvungen att åka förbi skolan och kika men den hade självklart inte kommit. Så nu har man gått och väntat tills idag och vetat att det är domedagen men när man väl är i skolan har den fortfarande inte kommit! Blir så himla sur, det strular alltid till sig såhär med allting hela tiden känns det som. Jag vill ha svar på min tenta nu!! Förhoppningsvis är det andra jag väntar på också med men det vet man ju aldrig. De skulle jag förresten från början fått svar på för 2-3 veckor sedan, väntan är lång kan jag ju säga...

Idag har jag i alla fall äntligen tagit tag i att vika all tvätt och få in den i garderoberna :) Blev visst väldigt skrynkligt av att få ligga i några dagar men det gick bra ändå, tackar för blomsprutan :p Pappa bytte till sommardäck på min bil idag också så nu kan man åka utan att få bullerskador :p
Nu kommer snart Andréas, hoppas han är lika trött som jag är så v i går och lägger oss med en gång..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0