Lite trött känner jag

Ja, nu är jag hemkommen från jobbet i alla fall. Tog en promenad hem till mamma och pappa innan jobbet och åk med dom, hur skönt som helst att komma ut lite. Sen gick jag och jobbade i 7,5 timmar, var hur kul som helst även att det var jobbigt också :p Gick hem till mamma och pappa igen sen och lämnade matlådan jag lånade av dom, passade på att ta mig en micropirog också, vårt kylskåp är fotfarande jäkligt tomt :p

Nu är jag hemma i alla fall :) Känns konstigt att säga hemma om något annat än det som varit ens hem i närmare 21 år men man vänjer sig nog snart. Andréas håller på att dra igång ett avsnitt av Extra extra så ska vi glo på det och bara mysa :) Känner mig lite sliten efter dagen så ska bli rätt skönt att ta det lite lugn nu bara.

Min goda vän A har gått någon slags modevisning ikväll, surt att jag inte kunde komma och kolla men jag höll tummarna för henne och vet att det gick toppen :)

Nähä, nu ska jag slita mig från datorn :p (Andréas har fixat trådlösa internet till min laptop nu så kan börja använda den istället för att sno hans :))

 

 

Kommentarer
Postat av: Milla

Vart jobbar du? *nyfiken*
Trivs du i nya placet? Känns allt bra?

2008-04-06 @ 10:17:33
URL: http://princessparkel.blogg.se
Postat av: Milla

Hum...Tallbacken...?....har ja ingen aning om va de är för nått. Är de äldreboende kanske? Ska du sommarjobba där?
Nu ska vi strax åka in till Västervik och köpa mat från Thai Hoa...MUMS! Deras nummer 63 är asgod! Fläsk med Thai jordnöttensås (som de stavar hihi)...
Ses imorn!

2008-04-06 @ 14:11:40
URL: http://princessparkel.blogg.se
Postat av: Ika

Så hann jag inte på dig på msn, typsikt ju!! hoppas allt är bra iaf och att flytt och jobb och skola går bra :) Dejt i veckan?

2008-04-06 @ 18:30:00
URL: http://ikasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0