Plugg och shopping

Oj, oj, oj, Sabina ska bli socialpedagog! Japp, det är sant, jag har äntligen påbörjat den långa resan genom Högskolan Väst till att bli socialpedagog :) Vi får väl se hur det hela slutar ;) Jag tror dock att det kommer bli bra även om jag spyr på vissa böcker redan nu :) Vi klarade ju första grupptentan så det känns ju toppen :) Så nu går jag med stormkliv mot nästa som är en individuell hemtenta :s

Jaha, var i Linköping och shoppade i fredags :) Blev tre tröjor och ett par skor :) Verkligen superfina skor fast de jag egentligen ville ha var för små :( I och med att jag redan köpt ett par för små skor för mindre än två veckor sedan kunde jag inte låta mig själv göra det igen :p En kul dag med värk i benen blev det iaf :)

Blev superglad för Elgiganten ringde nyss och sa att min mobil var klar :D Den var typ trasig när jag fick den så lämnade in den och nu är den klar :) Har haft spenderbyxorna på på sistone ;p Köpte ju en superfin laptop också ;) Måste säga att det är jäkligt soft att ligga i sängen eller soffan och surfa runt och styra men nu får jag jobba för att bygga upp lite ekonomisk trygghet igen :p Haha :p

Nähe, nu ska jag åka hem och äta lite "korvannoner" som min älskade systerdotter säger ;) (korv och makaroner för er som inte förstod :) )

Ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0