Novas fantastiska dop :)

Ja, i lördags var det dags för Novas dop :) Jag tycker sånt är så himla fint måste jag säga. Så fin dopklänning och alla andra är också så finklädda :) Blev mäkta imponerad av Ellen, hon var verkligen jätteduktig i kyrkan! Inte lätt att vara snart 3 år och bara sitta still :p Iofs hade hon fått se sin dopfilm innan så hon skulle få se hur det gick till så det kanske hjälpte.
Dock var det lite kul när prästen sa att Nova skulle växa upp och bli lika stor som Ellen, då börjar Ellen prata om att de kan gå på samma dagis och leka med allt som finns på dagis (hon rabblade alltså upp nästan varenda sak). Stackars präst som hela tiden försökte fortsätta ceremonin men blev avbruten av pratglada Ellen :p Haha, så himla kul :)

Var iaf en jättebra dag :) Åt smörgåstårta och jättefina specialbeställda vanliga tårtor :) Jag och Andréas gav Nova en sparbössa i form av en anka med hennes namn ingraverat i ett hjärta som hängde runt halsen och en lyckosten :)


Idag då, shit vad jag är stolt över mig själv måste jag säga! Vet ni vad jag har gjort? Jag har äntligen tagit tag i att träna !! Spelade squash med Andréas i en timme :) Var jättekul att göra något nyttigt och att dessutom få göra det tillsammans med kärleken :)
Visserligen fick han kanske inte ut lika mycket av det som jag eftersom jag han är "lite" bättre men ändå :p Vi hade ju kul iaf och jag kommer bli bättre med lite övning :) Så vi får väl se hur träningsvärken ser ut imorn... :p

Nu ska vi försöka fixa XP till min dator och sen blir det kanske filmmys ;) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0