Beck - I Guds Namn

Så sjukt bra film! Dock väldigt ledsam men ändå, den var hel jäkla toppen tycker jag! Jag och Andréas såg den igår, mosade in godis, chips och tsatziki också ;) En superkväll verkligen! :) Den kan jag verkligen rekomendera att ni ska se :) Men ja, jag vill ju inte avslöja något så ska nog inte skriva mer om den nu :p

Lägenhetsvisning ikväll då :) Hoppas att den är fin och att den inte blir så dyr sen :) Får bo granne med min kära vän Linda också isf :) Niiiice ;)

Fick ju tillbaka min mobil.. Kul.. Den är fortfarande trasig typ så idag ska jag förhoppningsvis få en ny som verkligen fungerar, annars blir jag precis vansinnig..! :p

Kommentarer
Postat av: Emmi

Hej gumman!
Såg precis Beck-i guds namn. Den var jättebra! Men sorglig som sagt var. Kommer sakna Peter Haber som Beck, han är ju bäst! Kramis

2007-10-17 @ 23:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0