Min bil ;D


Sådär, nu har jag äntligen köpt mig min bil, känns verklligen toppen :D Tråkigt bara att det är något fel vid tanken någonstans.. :s Ska fråga om A:s pappa kan titta på det och se vad som är fel, först trodde vi att tanken läcker men nu är vi inte riktigt lika säkra på att det är så illa längre.. Så hoppas på att det inte är dyrt att fixa :) Längtar som fan tills jag får mitt körkort nu !! :)


Jaha, annars har det varit lugnt i helgen, var på gårdsauktion igår vilket var rätt kul :) Kändes som att man var tillbaka på en aukion i Backhorva med Emil i Lönneberga :p Haha, det såldes en brödspade och en kolsyrespruta så man kände igen sig :p
Jag och pappa skrattade inte så lite när en man bjöd 1000 kr på några stolar så hör man en kvinna längre bak ropa "1 200" så vänder sig mannen om och ropar "Du ska ju inte bjuda över MIG!" Haha, så det var hans fru eller liknande :p Hade kunnat bli rätt kul om de hade fortsatt :p Så när han fått stolarna ropade han till henne igen "Du kan komma med plånboken nu!" :p Haha :)


A kom och mötte mig igår och så när vi möts säger han:
"Vad fin du är, det ser ut som att du har massa nytt på dig ju. Och så de där fula skorna, vad fina de är, eller nej förresten det kan jag ju inte säga för det tycker jag inte"
Man tackar och bockar :) Förstår inte vad det är för fel med skor som är röda, gula och orangea? Kan någon svara på det? Jag tycker de är superläckra :)


Och T kommer hem på torsdag, längtar som fan efter henne!!! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej Sabina! Har Tove pratat med dig om grillning på torsdag? Skulle vara kul om du var med :) Kram EMELIE :)

2007-05-28 @ 19:54:08
Postat av: Emelie

Hej Sabina! Har Tove pratat med dig om grillning på torsdag? Skulle vara kul om du var med :) Kram EMELIE :)

2007-05-28 @ 19:54:09
Postat av: Marren

Tjo.. kul att du köpt bilen..måste få se den. när kommer bilden :)
Ska vi lekas ida? Puss

2007-05-29 @ 11:34:37
URL: http://feverheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0