Äntligen sommarvärme :)

Både igår och idag har det varit världens sommarvärme, hur härligt är inte det?! :D
Kollade på möbler tillsammans med A och hans mamma igår, skulle hitta lite till det renoverade rummet tänkte vi :p Skulle köpa golv också men det hade ju självklart utgått och här hemma saknas det ca 1 kvadratmeter, det känns ju jävla kul... Men men, tror hans mamma skulle ringa tillverkaren och fråga om det finns några andra återförsäljare som möjligtvis kan ha lite kvar, hoppas hoppas :)

Senare igår kväll blev det fika hos M, alltid lika kul att träffa henne :) Satt och pratade om allting och hon hade bakat supergoda kanelbrownies ;) Mums! Lånade Kirre-böckerna av henne, har hört att de ska vara vrålbra men tyvärr har jag inte läst dem än, så nu blir det ändring på det. :)
Iofs är jag något så syndigt beroende av Jonas Gardell nu, läste först ut "En komikers uppväxt" och jag fullkomligt älskade den...! Så nu håller jag på med "Ett ufo gör entré" och sen är det bara "Jenny" kvar i den triologin :p M berättade att hon sett Jonas Gardell live när han läste första kapitlet ur "Ett ufo gör entré" för dem, just nu hade jag gett vad som helst för att få ha varit där... Men men, kommer kanske en chans i framtiden, vem vet? ;) Jag beundrar hans sätt att skriva på, hur han förklarar och hur han verkligen återger allt, inte bara det som händer utan även det som personerna känner och tänker, allt är så himla rätt..!! Jaja, ska inte svamla mer om det nu då tröttar jag nog ut alla.. :p

Ska snart dra mig hemåt tror jag, måste göra mig i ordning hos A först bara för vi har inget varmvatten hemma förrän efter klockan 1 :( Typiskt.. :p Har faktiskt t.o.m. satt en post-it lapp på dataskärmen där det står "GÖR DIG I ORDNING!!" Jag skulle ju faktiskt kunnat glömt det annars så då är det toppen med små minneslappar ;p

Ska nog kanske följa med och hämta min underbara systerdotter på dagis sen, hon ska vara hos oss tills imorn kväll eftersom min syster och hennes sambo ska till Stockholm, det blir nog toppen :) Förhoppningsvis möter jag och pappa upp dem i Åtvidaberg och hämtar hem min bil på samma gång :p Iofs är den inte min än, ville bara se hur det såg ut när jag skrev det :p Ska bara ringa säljaren och höra lite saker först :)

De senaste dagarna har jag bara spelat Joakim Thåström - Fanfanfan, helt underbar låt :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0