Åhh, vad trött jag blir...

Sitter här vid världens segaste dator som verkligen inte vill gå snabbare än minimum så alla sidor tar en evighet att ladda.. Här sitter då jag och ska försöka jämföra bilförsäkringar, kul. Det räcker ju dessutom inte med att datorn är seg utan sidan jag kollar på måste ju strula hela tiden också så jag får sitta och skriva in alla uppgifter 100 gånger.

Det positiva dock är ju att jag faktiskt har hittat en bil som jag tror jag vill ha :) Ska bara fixa körkortet först.. :p Var och tittade på bilen igår och provkörde och så och den verkar toppen trots att den är 15 år gammal :p
Tror inte jag kan hitta en billigare och bättre bil så det är nog bara till o slå till ;)

Blir dessutom galen av att öppna mailen och inse att jag har 36 olästa meddelanden, dra åt skogen vilken tid det tar här hemma!! Dessutom var många såna som man inte bara kan radera utan att läsa så det är ju ännu värre :p Men ska inte klaga på att folk mailar även om de vore trevligare att de skrev något personligt istället för massa kedjebrev.. Kan iofs inte klaga på det heller eftersom jag själv inte gör det.. Rackarns..
Nähe, nu ska jag nog se lite på TV tror jag och sedan läsa lite av den magnifika Jonas Gardell :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0