Den gångna helgen :)

Usch, så fel överskriften ser ut men jag är nästan 100% säker på att det stavas så :p

I fredags
blev det klippning och slingning, blev superfint men lite svårt att vänja mig :) Det blev väldigt ljust mot innan :p Men som sagt så tror jag verkligen att jag kommer trivas med den nya looken :) Det var extremt kul att springa på stan i spöregn, framförallt eftersom jag tänkte ta kort till körkortet också.. :@ Aja, kortet blev helt okej iaf ;p


I lördags var det shopping i Linköping som gällde, spenderade över 1 000 kr på Biltema, jippee!! Min favoritaffär, eller inte.. Känns rätt tråkigt att behöva lägga ner så mycket pengar på bilen det första man gör och det är ju inte över än direkt.. Som tur var hade jag fått lite bidrag från nära och kära ;)

Andréas shoppade loss på IKEA istället :) Blev en byrå, ett skrivbord och 2 hyllor :) Allt i ek som TV-bänken så hans rum blir verkligen toppen nu :) När vi var helt klara och skulle åka hem såg vi att de hade missat ta betalt för byrån som kostade runt tusenlappen, tackar :)

Köpte ett par superfina gummistävlar, röda med vit snörning :) Hoppas bara jag kommer använda dom ;p Köpte faktiskt ett par andra skor också, vita, mer sommarskor :)

Hittade precis den vagn jag och Andréas ska ha när vi får barn :) Så himla läcker, grön med limegröna inslag :) Wiee :) Hoppas bara den finns kvar om sisådär 10 år :p


I söndags försökte jag och Andréas få lite ordning på min bil först med hjälp av Andréas pappa och sen med hjälp av hans pappas kompis. Än har det inte hänt så mycket men vi fortsätter hoppas :)

Senare på dagen var det födelsekalas för lilla Matilda som fyllde 2 år :) Det är Andréas brorsdotter, hon fick massa fina paket :) Vi hade köpt en dockbarnstol, en docka, en fruktkorg och en hundväska. Verkade som att hon tyckte om det :) Jag drack min läsk ur ett sugrör med Pluto på :) Om jag inte minns fel fick Andréas Musse ;)

Ja, det var min helg det ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0