Äntligen partaj :)

Ja, det var ju evigheter sedan jag var ute nu så festen i fredags var verkligen välbehövlig :) Speciellt eftersom veckan varit extremt tung i skolan och någon tid till Andréas blev det knappt eftersom han dessutom jobbade kväll :( Så i fredags hade iaf A och B inflyttningsfest i sin nya, fina, stora lägenhet :) Blev lite avis eftersom ingen av de jag och Andréas tittat på varit lika stor :p Festen var iaf jättekul och det var bara roligt folk där :) E sprang omkring med sin kamera hela kvällen och tog säkert många superfina bilder :) Väntar bara på att hon ska skicka dom till mig också :p För min del blev det nog ganska precis lagom med dricka den här kvällen skulle jag tro :) Jag var definitivt inte fullast kan jag ju säga ;p Hade iaf jättekul som sagt :)

Resten av helgen har varit sådär, mått lite halvkasst så har mest legat hemma och tagit det lugnt.. Men jag har också träffat Andréas :) Och äntligen gick vi och tränade igen! Har varit en paus på en och en halv vecka vilket inte kändes så bra men nu är vi förhoppningsvis igång igen :)

Ska ner på stan med mamma sen och fixa några julklappar :) Sen ska bilen lämnas in igen.. Usch usch, någon som vill följa med mig och pruta? :p

Sådär, nu har iaf Marika fått det blogginlägg som hon krävde, hoppas du blir glad tjejen ;)



Ellen 3 år: Vänta, jag ska bara gå ut och ta ett bloss.
(Inget bra tecken.. :p)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0