Skitväder...

Precis som jag förutspådde så mådde jag inte toppen när jag vaknade. Visserligen mådde jag inte alltför dåligt heller, det kunde varit värre som tur var :) Tyvärr har det blåst hela dagen och kommit lite småregn då och då så det har verkligen varit skitväder. Tog en snabbispromenad med Marlene innan jag begav mig av till sambons jobb för att droppa av lite lunch. Kan säga att ingen av oss hade lust att laga mat i natt så det fick bli mitt projekt imorse ;)

Sen spenderades resten av eftermiddagen i stugan. Härligt när solen var framme men så fort den försvann så blåste det halv storm och blev iskallt! Helmysko väder... Ska se om jag och sambon kanske ska mysa lite framför TV:n innan det är läggdags, hoppas på det :) Hoppas ni haft en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0