Nöjd

Förresten så känner jag mig ganska nöjd över den här dagen :) Känner att den verkligen har varit bra och jag är en erfarenhet rikare. Förmiddagen var jag iväg och fixade lite men eftermiddagen spenderade jag faktiskt lite i solen på balkongen. Så skönt! Det har ju varit en riktig sommardag idag :) Var förbi hos mina föräldrar och fikade lite innan vi åkte och handlade kvällens middag. Vi grillade jättegott kött på elgrillen och så rösti, sallad, bearnaisesås, fetaost och vitlöksbröd till det. Mums! Nu väntar sängen, vi är trötta som jag vet inte vad båda två...

Kommentarer
Postat av: Cherin

Härligt med dagar när man känner sig helt nöjd och till freds med sig själv!

2010-06-25 @ 11:48:52
URL: http://cherinomohammed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0