Klassfest

Jaha, nu har jag varit på första och sista klassfesten för min klass som jag gått i under tre år. Det känns... Bra? Konstigt? Ledsamt? Kul? Allt på samma gång tror jag. Tråkigt att vi inte gjort det här tidigare, klasskänslan har liksom uteblivit tyvärr. Tror att mycket beror på basgrupperna som vi jobbat i... Jobbigt bara att det har känts bättre sista året.

Hur eller hur så hade jag en supertrevlig kväll!
Den började i solen i stadsparken och sen förflyttade vi oss hem till en av tjejerna. Vi har pratat, druckit och ätit gott snacks :) Vi gick gänget runt och valde varsin låt hela tiden, riktigt kul faktiskt, kändes nästan som att man lärde känna varandra bättre. Plus att vi fick lyssna på en jäkla massa bra musik och en hel del gamla godingar ;)

Tråkigt dock att vi var så några,
av 17 stycken kom bara 8. Vet att en del jobbar och en del har långt att åka så det är ju inte så mycket att göra åt saken. Känns tråkigt bara. Skönt ändå att vi sågs rätt tidigt så jag kom hem skapligt, jobbar visserligen kväll imorn men är rätt skönt ändå :) Tror att jag ska följa med sambon och göra honom sällskap i sängen nu, han har ytterligare en lång dag framför sig imorn... Hoppas ni haft en lika trevlig lördagskväll som jag har haft! Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0