Gokväll

Sitter här och känner mig lite trött trots en rätt lugn dag. Har mest suttit vid datorn och letat efter än det ena och än det andra... Känner mig ganska klar nu. Sambon jobbade lite extra så när han kom hem tog vi en promenad i det fina vädret, härligt med lite sommar! Var ute och kollade på andra hands sorteringen av bland annat saker från Iittala, hittade lite fint som jag kan tänka mig :) Frågan är bara om jag har någon användning för det? :s Ska fundera lite på saken.

Föräldrarna har varit här ikväll en sväng. Alltid trevligt med besök :) Fick lite råd och tips vilket jag tror att jag kan behöva. Men allt ska nog gå bra hoppas jag :) Känner mig som sagt rätt trött nu, sambon ligger och sover bredvid mig. Funderar på att gå och lägga mig men har ingen riktig lust... Blir nog en liten stund till framför datorn eller TV:n ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0