Examensfirande

Igår firade vi min examen lite hemma hos mina föräldrar. Bjöd dit båda systrarna med familjer och hade en riktigt trevlig kväll! Tyvärr kunde ena systerns sambo inte komma men är inte lätt att få ihop hela min familj samtidigt :p Bjöd på bröd med skinkröra till förrätt och till varmrätt blev det ytterfilé, hemmagjord potatissallad, såser, sallad och vitlöksbröd. Sen avslutade vi det hela med chokladpannacotta till efterrätt. Allt blev riktigt lyckat! Som jag sagt tidigare så gillar jag när alla samlas :) Sen så fick jag ju en riktigt fin cykel i examenspresent också! Inte helt fel ;) Min nuvarande har jag ju haft ett par år så det var dags för en ny. Avslutade kvällen rätt tidigt för de flesta skulle upp skapligt idag och jobba med olika saker. 

Själv hade jag en helt ledig dag.
Sov ut ordentligt och njöt sedan av solen :) Dags att sova nu, är trött och vill upp skapligt imorn... Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0