Berg- och dalbana inombords

Har varit lite halvkonstigt igår och idag, hur jag känner mig pendlar så mycket. När jag vaknade igår kändes det som världens skitdag, dåligt väder och humöret var inte på topp. Ganska snart blev jag dock på betydligt bättre humör och solen tittade fram, härligt! Tog en promenad till Andréas mamma för att hämta bilen och äta av tårtan som var kvar sen i torsdags :) Så när vi skulle åka blev jag på pisshumör igen, vi hade fått en jävla p-bot! Åh, så irriterad jag blev! De har precis infört nya regler på deras parkering och vi hade lagt in en besökslapp precis som vi skulle. Men nej, då visar det sig att man ändå bara får stå på de 5 första platserna. Vi har aldrig parkerat på den sidan så hade ju parkerat precis som vanligt! 300 spänn i sjön... Jättekul... Åkte vidare till svärfar och sen till min syster så då höjdes humöret igen :) Dessutom hade sambon varit världens underbaraste när jag var hos syster så han hade städat heeela lägenheten! Hur underbart var inte det? :)

Idag har jag jobbat.
Smygbörjade lite inför sommaren. Egentligen börjar jag inte förrän nästa helg men det behövdes personal den här helgen också och jag behövde pengar så, lika bra att passa på ;) Har nästan inga pass i juni nämligen. Så vill ju ha åtminstone lite pengar att leva på i juli :)

Ikväll blir det klassfest. När jag kom från jobbet kände jag mig inte det minsta pepp, ville helst bara lägga mig i soffan och dra något gammalt över mig... Tror dock att jag återfått lite energi till att sticka iväg, även om det kanske inte blir så lång stund för min del. Dags att äta lite mat och fixa till sig i alla fall. Ha en trevlig lördagkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0