Strul som vanligt

Varför ska saker alltid strula när man inte har tid? Okej, jag är en sista-minuten-människa och får skylla mig själv delvis. Skulle skicka in arbetet 3 minuter innan deadline och då upptäcker jag att sidnumreringen är helt fucked up. Har aldrig varit med om det förut. 1-3 var som vanligt men sen började det om från början igen, försökte fixa det men då fick alla sidor samma nummer. Tog bort numreringen och gjorde om allt från början men det blev samma sak. Försökte detta ett antal gånger innan jag till slut insåg jag att jag lyckats få in två numreringar i ett arbete, hur fan jag nu gjort det. Behöver jag ens tala om att skolans webmail inte gick att komma in på och att jag glömt bort lösenordet till den mail jag helst använder?

Härligt.


Kommentarer
Postat av: Michaela / Foto & Webbdesign

sv; joda den va rätt okej faktiskt :)

2010-01-06 @ 14:46:38
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hej, vilken fin blogg du har:D Du får gärna kika in min, där skriver jag om min tonåringsvardag med skilda föräldrar samtidigt som jag lägger in en HEL DEL bilder. Jag älskar att fota och blogga, kan det bli bättre? Så kika in och då kanske du kan passa på att svara på min fråga i det senaste inlägget. Blir sååååå glad för alla kommentarer!<3

Tack i förhand.

/Denise

2010-01-06 @ 21:32:36
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: A

Okej intressant.. JAg och min sambo driver mjölkkor på heltid och så jobbar jag som undersköterska. Men just nu då så är jag mammaledig och mjölkar kor när tillfälle ges. dvs. när jag har barnvakt. Annar är gubben ute varje morgon och kväll så fixar jag med pappersbiten..

2010-01-06 @ 22:32:55
URL: http://mukisannica.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

USCH!

Sånt händer alltid.



Vart är gud när man behöver honom?

2010-01-07 @ 01:41:12
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0