Äntligen!

Nu är höstterminens två sista tentor inskickade och klara. Nu väntar jag bara på besked om jag blir godkänd eller inte, kan inte göra annat än hoppas på det bästa :) Kvar har jag nu alltså en reflektion över en klasskompis tenta samt förbereda en muntlig redovisning av min egen tenta. Skönt att lite är klart :) Gillar inte att läsa andras tentor, ens egna känns plötsligt ännu sämre än vad de gjorde tidigare... Och muntliga redovisningar är det värsta jag vet...

Fasen vad det snöar idag! Så typiskt. När jag för en gångs skull hade tänkt ta mig till Atlet och köra lite på deras crosstrainer. Tappade verkligen lusten... Så jag gör som vanligt, skjuter upp det tills imorn ;) Men ärligt, det VRÄKER ner snö konstant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0