Påsken 2010

Fullt upp hela påskhelgen! Sambon jobbade till klockan två på lördagen och klockan tre skulle vi vara hos mina föräldrar, lite stressigt med tanke på att vi skulle köpa en blomma på vägen. När vi väl kom dit fick vi en riktigt god middag, precis som jag misstänkte :) Härligt att umgås hela familjen! Vid niotiden började vi promenera hem till Andréas mamma där god varm smörgåstårta väntade :) Tyvärr blev sambon väldigt trött så åkte hem redan vid tjugo över tio.

På söndagen jobbade sambon igen medan jag var hemma och tog det lite lugnt. Så kom mina föräldrar hit och fixade vår persienn, snöret gick sönder så vi har bara kunnat dra ner halva. Tur att någon vet hur man bränner ihop snören och trär igenom och allt ;) Äntligen slipper vi ha en bastu i vardagsrummet när solen ligger på.

På måndagen blev det grillning hos svärfar och i princip hela familjen var samlad.
Riktigt gott med grillat och riktigt trevligt! Avslutade eftermiddagen med att följa med och fira Andréas farfar som fyllde år.

Så där gick den påskhelgen.
Veckan har hittills mestadels bestått av plugg. C-uppsatsen är i full gång och jag och Marlene är världens bästa team! ;) Helt underbart! Vi känner oss riktigt på G och vi är sjukt effektiva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0