Helgen över igen

Tyckte allt att det var dags för en liten uppdatering ;) Tiden bara rinner iväg och jag känner mig hyperstressad på alla plan! Visar kanske inte så mycket utåt men inom mig är det ett enda stort kaos, därav dåligt bloggande. Tappar liksom lusten till allt och det enda jag vill är att göra ingenting :p

Hur eller hur så rullar livet på,
förra helgen fick vi på sommardäcken på bilen (efter lite motgångar...) och sen blev vi utbjudna på middag av mina föräldrar. Trevligt! Var lite tack-för-hjälpen-middag. Den här helgen är det ganska lugnt, tvätt och städ och lite andra smågrejer. Ikväll blir det middag hos svärmor :)

C-uppsatsen rullar på.
Är en hel del att göra men efter en träff med handledaren klarnade ganska mycket och äntligen fick vi lite välbehövlig verbal feedback. Tycker det är så svårt att ta allt via mail, man får ju inte direkt en diskussion... Så nu hoppas vi på att allt rullar på som det ska :) Sitter med lite aktuell forskning nu och försöker sammanställa den lite, alltid lika kul när det är på engelska ;) Var är alla svenska forskare inom vårt område?! :p

Det här var väl en lite uppdatering om vad som händer i alla fall, jag lever fortfarande ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0