Blänkande

Fasen, jag och Marlene är så himla effektiva när vi sitter med C-uppsatsen så det är verkligen helt otroligt! Skulle vara skönt med lite snabb respons från handledaren nu bara så vi vet hur vi ska gå vidare :) Jaja, vi hittar väl alltid något småfix att styra med.

Jag var och lämnade in min ring igår, tänkte förstora den lite.
Fick den nämligen av min syster när jag konfirmerade mig och det var ju ett par år sedan om man säger så... ;) Har haft den på mig i princip varje vaken stund sedan dess så det var riktigt tomt igårkväll. Som tur var så var den klar idag. Jag kände inte igen den! Haha, de hade ju putsat upp den också så den såg nästan helt kritvit ut först. Hmm... Ser lite bättre ut :)


Vissa dagar blir saknaden extra stor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0