Yes!

Lyckades få med min syster på ett squashpass idag! Blev imponerad när jag lyckades övertala henne att boka in det förra veckan men blev ännu mer imponerad över att hon faktiskt följde med idag. Vet inte varför hon var så orolig för att följa med och testa en gång :p Det var det enda jag begärde av henne och om hon tyckte det var kul sa jag att vi kanske kunde fortsätta. Fast hon skulle ju inte tycka att det var kul för det var ju inte hennes grej. Eller? Tror bestämt att jag fått en ny träningskopmpis för hon tyckte det var jättekul och vill gärna fortsätta spela :)

Ska bli kul att se hur det blir med två stressade systrar, hon har alltid massa för sig och jag borde alltid ha massa för mig (planerar ju alltid att plugga men gör det ju inte jämt när jag planerat...). Dessutom har vi båda två en förmåga att skjuta upp träning och alltid ha en förkylning på G när vi ska träna plus att vi hellre ser på TV än att träna... Hmm... Men den här gången är det ju något jag verkligen tycker är kul och jag är inställd på att vara den som ska pusha på. Hoppas vi lyckas! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0