Vem ska sitta fram?!

Kommer ni ihåg när man var liten och det alltid var samma diskussion om vem som skulle sitta fram? Som lillasyster var det svårt att vinna platsen om inte mamma eller pappa kom till undsättning. Fast för dem var det ju inte så viktigt medans det för oss systrar var på liv och död :p

Hur eller hur, det jag tänkte komma fram till är att jag för första gången sett två vuxna människor i samma situation förutom att ingen av dem ville sitta fram! Tyckte jag var lite komiskt ;) Vad det berodde på tänker jag inte gå in på här :p

Kommentarer
Postat av: erica

Också lillasyster. Känner igen det där. Jag blev hänvisad till mittenplatsen bak. Mellan framstolarna typ. Utan bälte. För det var inte farligt när jag var liten.

2009-01-30 @ 10:21:38
URL: http://ericasvardag.blogg.se/
Postat av: Milla

Hahahaha....nu blev ja nyfiken!

2009-01-30 @ 10:49:24
URL: http://princessparkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0