Trettondagsafton

Vilken trevlig kväll jag har haft! Kom nyss hem från middagen som var hur god som helst. Bankad snitzel med typ pressad potatis med rödlök och majs i samt sallad, mums! Till efterrätt fick vi glass med krossad choklad i och hallonsås på detta :) För en gångs skull lyckades jag dessutom äta mig lagom mätt.

Efter maten pratade vi lite innan vi letade fram "Alias". Jag och Andréas förlorade rätt stort :p När vi bytte lag så jag var med Andréas mammas man gick det dock bättre och vi tog hem segern ;) Jag tycker verkligen att det är hur kul som helst det spelet! Haha, så kul att det är så lätt när man sitter bredvid men sen när man sitter där själv är det inte lika lätt :p Efter det gick vi över till "Geni". Det kan jag ju inte säga att jag var något direkt :p Trots att jag var på lag med svärmor så lyckades vi inte riktigt ända fram. Huvudsaken är dock att jag haft en ruskigt trevlig kväll! :)

På grund av lite intag av alkoholhaltiga drycker fick det bli en skön promenix hem, nej jag är inte ironisk, det var skönt trots kylan :) Andréas ska väl sitta kvar uppe och se Junior VM i hockey men jag tror att jag ska ta och krypa till sängs. Han tänkte ju inte sova alls i natt ändå :p

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0