The X Files: I Want to Believe

Ja, det blev som sagt filmvalet för kvällen. Andréas sa att folk sagt att den inte var bra så mina förväntningar var väl inte särskilt höga kanske. Men jag gillade den! Jag tyckte faktiskt att den var bra, inte sådär glasklar direkt som vissa filmer är utan det tog ett bra tag innan man förstod hur allt hängde ihop. Har ni inte sett den så tycker jag att ni kan göra det :) Jag menar inte att det är världens bästa film , men helt klart sevärd. Länk till IMDB för mer info.

Nu tror jag faktiskt att det börar bli dags att sova, får inte vända dygnet för mycket, är ju skoldags igen på måndag...


Hittade ett mysigt ljus som jag köpte innan jul, hade glömt bort det så var väl dags att elda upp det nu med tanke på att julen är över :p Dock började även glittret brinna och delar av det föll av och ramlade ut på skänken, tur att just de delarna inte brann! Får ha ordentlig uppsikt över detta ljus känner jag.

Kommentarer
Postat av: hilda

ljuser var verkligen gulligt!

2009-01-18 @ 09:51:22
URL: http://hiildas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0