Snorungar

Haha, jag hittade klipp på Aftonbladet från en norsk serie som heter "Snorungar". Dessa tre klipp är faktiskt riktigt kul, det sista skrattade så jag tjöt när jag såg! Haha, så himla grymma ungar ju :D De lyckas verkligen lura folket! :p

Telefonintervju med en norsk författare :)


12-åring raggar på stan :)


Kunder vill få sina datorer lagade :)


Jag gillar verkligen killens attityd mot kunderna! Trevlig men lyckas ändå reta upp dem som fan ;D Och han låter verkligen som att han själv tror på det han säger :p

 
Alla klipp är hämtade från aftonbladet.se

 

Kommentarer
Postat av: ina

det sista är ju att det va en bok som diffade i litt listan, lite grädde på moset liksom :)

2009-01-09 @ 12:02:17
Postat av: Milla

Hahaha...ja men ni va ju två...då kan ju den ena tillkalla hjälp eller springa efter ljummet vatten ifall den andra fastnar. Tihi...va woliga ni är!

2009-01-09 @ 13:56:37
URL: http://princessparkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0