Ready to go!

Detta är sensationellt! Jag och Andréas ska på middag hos hans mamma och hennes man vid ungefär halv 7. Och gissa vad? Jag är redan klar! Ha, jag som alltid stressar runt in i det sista med panik över att jag inte hittar än det ena och än det andra. Brukar sluta med att hela lägenheten är upp- och nedvänd vilket alltid är lika trist när man kommer hem sent, framförallt den gigantiska klädhögen på sängen som jag bara flyttar över till datastolen och sen blir det liggandes där minst en vecka :p Jaja, ikväll slipper jag det när jag kommer hem :)

Tror att det skulle bli middag och spel ikväll vilket jag verkligen ser fram emot, ska bli jättetrevligt! :) God mat, kul spel och trevligt sällskap är alltid toppen! Känner mig på G ;)

Ajdå, jag är rädd att jag ljugit lite i detta inlägg... Behöver ju faktiskt fixa till sminket lite och jag har inte bestämt vilka smycken jag ska ha än... Ska ta och göra det med en gång så jag slipper min sista-minuten-panik :p

 

Kommentarer
Postat av: ina

ja nu har de ju sagt att vi kan "utnyttja otydligheter" o de blir ju så irriterade när vi frågar hela tiden,, så kommer litteraturlistan ut för sent så utgår jag från att vi inte behöver köpa böckerna? :) fast hur lär vi oss nåt då.. hmm, nä du har rätt, detta va det trögaste hittills

2009-01-05 @ 19:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0