Pilates

Kände att jag behövde börja träna någonting men visste inte vad. Har ju inte direkt någon kompis här i stan som vill träna det jag vill vilket är lite synd. Jag vill ju ha någon att träna med... Jag har ju en förmåga att tröttna på allt jag tränar, det enda jag verkligen fastnat vid var när jag och Andréas spelade squash tillsammans. Det var verkligen hur kul som helst! :) Det enda jag verkligen känt att jag velat fortsätta med faktiskt.

Nu kände jag i alla fall att mina promenader inte räckte till så jag fixade en Pilates-dvd för att komma igång med något i alla fall. Var lite tveksam till om det verkligen var min träningsform men jag gav det en chans. Det var inte min träningsform.

Testade lite igår och det känns som att jag har ett gigantiskt blåmärke rakt över svanskotan. Syns inget, men det känns! Dessutom blir jag förbannad på kärringen i videon för att hon får allt att se så jävla lätt ut. Hallå?! Jag är otränad och ovig men för det ska jag väl inte behöva känna mig som en idiot?! Ska bara lyssna och inte titta hädanefter. För trots allt ska jag verkligen ge det en chans innan jag sågar det helt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0