Opponering

Imorgon är det dags. Hela klassen ska grillas. Riktigt ordentligt.

Nej, så illa får vi väl allt hoppas att det inte är men vi ska i alla fall opponera på våra fältarbeten. Känner mig lite smånervös, jag undrar vad de andra tycker och tänker om vårt arbete... Känner ju inte direkt att jag är säker på att det inte kommer sågas totalt. Jaja, finns ju inte så mycket jag kan göra åt det i sådana fall, det är bara till att le och vara glad :) Min grupp fick äran att studera det arbete som Camilla var med och skrev. Jag gillade det verkligen, tyckte det var jättebra! :) Man får ju lite tankar när man läser andras arbeten, känner att jag inser vad vi kunde gjort annorlunda... Jag är nöjd med vårt arbete i alla fall :)

Nu ska jag ta det lite lugnt innan vi ska sova, vi har bestämt oss för att sova relativt tidigt idag, jag undrar om vi kommer lyckas? :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0