Ny design!

Okej, jag är verkligen inte bra på sådana här saker men nu har jag i alla fall fixat en ny design. Har gjort några småförsök förut men sen lagt ner dem eftersom jag inte kommit på hur jag vill ha det eller hur jag ska få det så. Idag helt plötsligt lyckades jag leka fram lite i Photoshop och sen ändrade jag designen till det här. Tryck F5 om det fortfarande är den gamla rosa som syns :p Jag hade faktiskt tröttnat rätt rejält på den, har ju haft den ända sedan jag startade den här bloggen så nu var det dags att byta. har dock varit lite "rädd" för att fixa för mycket, jag har varit bombsäker på att jag ska förstöra allting och sen inte kunna fixa tillbaka som det var :p Men men, nu är det gjort och jag har inte förstört något :) Hoppas bara att jag inte ångrar mig...

Nu blir det promenad med älsklingen! Hörs sen :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0