Konsten att få fram det man vill med ett mess

Fick ett mess av min systers sambo tidigare ikväll där det stod: "Tjenare :D Jag undrar vad du har för bredd på sängen? Jag glömde kolla senast jag låg där ;)". Efter ett tags messande bad han mig ringa min syster för att få det hela förklarat för mig. Det själva messet handlade om var att de hade hittat ett sängöverdrag som var 140 cm brett så de undrade om jag ville ha det till vår säng. Jaha, men det fattade ju jag direkt! Och det tog inte alls två timmar innan jag fick reda på det :p

Jag gillar roliga människor som kan linda in saker på ett roligt sätt :) Hur kul hade det varit om han hade skrivit det rakt ut? Då hade jag ju fattat direkt och inte alls fått gå och klura ett tag :p Tror aldrig jag har fått ett tråkigt mess av den karln :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0