Hmm...

Jag som skulle plugga idag, vad hände med det? :s Jag har i och för sig städat en massa och varit ute på en skön promenad. Dessutom har jag fixat lite annat till skolan, men inte läst något... Läste en del i natt i alla fall så jag ligger inte efter på så vis. Ska se om jag kan läsa lite till ikväll. Ska fixa lite här hemma nu innan jag åker bort till mamma och pappa en sväng, vi ska käka lite middag ihop plus att de är barnvakt till ena systerdottern så kanske blir lite lek med henne också om jag orkar :)

Den här veckan känner jag inte alls igen min kropp, den är så trött! Kan inte komma ihåg när jag var så här trött senast. Så nu körde jag igång med vitaminer och omega-3 igen så får jag hoppas på att det vänder för så här kan jag inte ha det. Jag orkar ju ingenting! :s Helt allvarligt så skulle jag kunna gå och lägga mig och sova nu utan några som helst problem, jag är tröttare än vad jag brukar vara när jag ska sova normalt sett. Sjukt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0