Gröna fingrar? Nej.

Andreas: Jag slänger den här nu. Den har stått här jättelänge och ser förjävlig ut!
Jag: Neeej! Jag vill verkligen, verkligen, verkligen inte slänga den...
Andréas: Nähä? Och jag vill verkligen, verkligen, verkligen inte ens se skiten.

Jag kan inte klandra honom...

Det var med blandade känslor jag överlämnade min vän från köket till mamma. Den här blomman är ett tydligt exempel på att jag INTE har några som helst gröna fingrar! Hoppas på att mamma kan få lite liv i den igen så jag kan hämta hem den och göra ett nytt försök. Så svårt kan det väl ändå inte vara?




Jag undrar varför Andréas alltid säger "Jaha, ännu en du ska ha ihjäl..." när vi har en ny blomma?

Kommentarer
Postat av: Milla

En gån i tiden hade ja gröna fingrar...men de har liksom vissnat lite. Vet inte va som hänt med mig. Egentligen borde polisen komma och låsa in mig för mord...ett antal växtmord har ja begått... :S

2009-01-29 @ 08:09:58
URL: http://princessparkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0