Frisör?

Det kanske skulle bli mitt framtida yrke? Har nämligen gjort mitt första frisörjobb någonsin för cirka 2 minuter sedan. Andréas blev offret. Ja, eller det var ju han som bad om det så offer kan man väl inte kalla honom :p Han har bett mig i omgångar i säkert ett år nu men jag avböjer alltid eftersom jag aldrig klippt i hår över huvud taget förut. Tog bara lite i nacken men det blev nog bra trots att håret var torrt och stylat med gele :p

Förstår inte att han inte tyckte det kändes säkert bara för att jag skakade lite på handen? Höll på att bli som det japanska bordet ni vet, lite ojämnt så måste ta lite mer här och så vidare tills det inte finns något kvar... ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Offret låter inte bra :P

2009-04-11 @ 16:38:48
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0