Squash

För ett år sedan ungefär spelade jag och Andréas squash tillsammans relativt flitigt. Det dog tyvärr ut av sina anledningar vilket jag tyckte var väldigt tråkigt. Men igår var jag tillbaka på banan igen, den här gången tillsammans med M :) Hade glömt hur fruktansvärt kul, jobbigt och givande det är! Älskar när något är kul samtidigt som man fakiskt känner att man verkligen får ut något av det. Hoppas verkligen på att vi fortsätter spela tillsammans :) Förhoppningsvis utvecklas vi dessutom tillsammans också så vi kan få ut ännu mer av det och ha ännu roligare ;)
Squashmatchen satte dock sina spår känner jag idag. "Åh, min rumpa!" har nog varit min flitigaste kommentar till M idag i skolan :p Framförallt när jag skulle sätta mig eller resa mig, har en känsla av att det kommer kännas mer imorn.. ;p

Har varit en låååång dag idag. På förmiddagen hade vi föreläsning och på eftermiddagen seminarium, jag är inte van vid att sluta skolan vid 4 längre känner jag :s Somnade nästan på seminariet (trots att vi hade läraren i klassrummet och typ bara en meter ifrån mig!) vilket jag tror att relativt många i klassen såg.. Jaja, piggnade till något sen i alla fall men känns lite pinsamt just på grund av läraren, jag hoppas att han inte tror att jag tyckte det var så ointressant så att det var det det berodde på. Nu är jag fortfarande trött så blir lite prison break eller något innan läggdags och sen dags för en ny skoldag :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0