Mitt valinga jag igen :p

Ja, den här veckan har jag inte varit en exemplarisk student med andra ord, har till och med varit värre än vanligt så jag läste knappt ingenting.. Det var extra tungt på grund av förkylning och sprängande huvudvärk i stort sett hela tiden så jag får väl anse att det var okej. Basgruppsarbetet var skitsvårt och vi kände hela gruppen att det bara var skit helt enkelt men ändå tyckte jag att seminariet gick helt okej i slutänden :) Skönt :)
Hade spegling också som jag inte riktigt vet hur den gick, det återstå att se tror jag. Det var inte kul i alla fall men ändå välbehövligt antar jag.


Skulle umgås ordentligt med Andréas igårkväll tänkte jag för det var ganska länge sen vi gjorde det. Denna vecka har vi inte setts alls känns det som, jag har bara legat hemma och försökt plugga vilket ändå har gått skit så känns rätt meningslöst men ändå. Så jag åkte och köpte snus och skulle åka till honom direkt efter det. Mötte då en kompis som jag umgicks massor med förr så stod och pratade med henne och hennes kille i säkert 30-45 minuter minst! Det var verkligen jättekul eftersom vi inte pratat så här mycket på hur länge som helst :) Dock ledde det till att jag kom ganska sent till Andréas och bara gick upp och lade mig i hans säng, trött och illamående, så slumrade av och till tills klockan var halv 4 då jag insåg att man kanske skulle gå och lägga sig istället. :p


Får se vad som händer idag, har inte bestämt något än. Ikväll är jag i alla fall välkommen på tjejkväll framför melodifestivalen så får se hur det blir, skulle vara riktigt kul i alla fall :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0