Der Untergang

Resten av helgen blev rätt lugn. I lördags vaknade vi alldeles för sent egentligen så blev en stressig tur på stan, fast vi hann köpa lite nya kläder till Andréas och jag hann prova några klänningar :) På ÖB sen stod vi båda två utan pengar på våra kort och lämnade fram kontanter efter kontanter :p Vi hade alltså inte kontanter till allt så vi fick testa oss fram och till slut ställa tillbaka bilen med hästsläpet som skulle bli julklapp. Får åka förbi och köpa det en annan dag nu :p Haha, men det är sååå pinsamt att stå sådär! Tur att de öppnade en kassa till :p

På kvällen blev det mys med film, "Der Untergang". Den var inte lika bra som jag förväntade mig, fast kan ju bero på att den inte handlade exakt om det jag trodde :p Den var i alla fall riktigt bra tyckte jag ändå :) Känns alltid mer "på riktigt" när sådana här filmer är på tyska, det blir liksom lite fel om Hitler och alla de andra skulle komma och snacka engelska tycker jag. Jaja, är ni intresserade av andra världskriget tycker jag ni ska se den :)

Igår var det jobbardags igen. En riktigt lugn eftermiddag på jobbet faktiskt men mycket städning :p Gick bra och var rätt kul som vanligt :) Idag är jag sjukt seg igen, ska bli skönt att vara ledig den här veckan dock så jag ska försöka vila upp mig lite :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0