Vilken värme! :)

Mamma ringde precis, det är 15 grader i skuggan hemma hos dom! Låter hur skönt som helst så jag tror att jag packar ner alla mina papper tillsammans med lagboken och sätter mig i solen där hemma och pluggar efter lunch :) Kanske man kan få lite färg samtidigt :p Hoppas bara på att jag får något pluggat också.. Har inte fått det än men jag har ju i alla fall duschat och gjort mig i ordning och det är ju alltid något ;p

Imorn är ju tentan så ska bli skönt att ha den avklarad sen. Blir förhoppningsvis lite avfirat med lunch tillsammans med gruppkompisarna :) Får se om jag ska jobba sen på lördag, de ringde nyss och frågade om imorn vilket jag så klart inte kan och sen eventuellt om lördags, får se om det behövs och om jag känner att jag fixar det..

Nu ska jag ta mig lite frukost och sen packa ihop mina grejer och cykla iväg :) Ha en skön och solig dag allesammans :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0