Usch usch usch..

Jag borde verkligen plugga lite.. Fel, jag MÅSTE plugga! Imorn ska vi ha samtalsmetodik och basgruppsspegling.. Speglingen känns helt okej för en gångs skull men samtalsmetodiken känns jättesvår och jättejobbig.. Ska ha rollspel som handläggare och typ biståndssökande, handläggaren ska meddela på ett bra sätt varför utfallet blir som det blir, med stöd av lagrum. Usch så svårt det känns, blir så himla illamående bara av att tänka på det! Så jag borde sätta mig och titta på fallen och hitta några lagrum, måste ju vara beredd på att vara i båda rollerna, usch! Just nu känner jag bara för att stanna hemma imorn.. Förhoppningsvis känns det dock bättre när det väl är avklarat..

Träffade Marika idag, blev en promenix och en pratstund hemma hos oss :) Ses så sällan nu för tiden så jag uppskattar verkligen när vi väl gör det :) Får se om vi kanske går på dansuppvisning i helgen :)

Nä, nu ska jag försöka få något gjort så jag kan lugna ner mig lite inför imorn. Snart dags att sova också känner jag..

 

Kommentarer
Postat av: Milla

Du va jätteduktig idag! De va ju ganska svår situation du hamna i. Vi vet ju inte hur en kurator får reagera, vad den får säga osv. Ja tyckte du gjorde så gott du kunde. Ja känner att ja hade velat vara handläggare. Men ja va så nervös så ja leta bara upp den bästa rollen...usch va ja ångrar de. De va visserligen kul att vara pappa men ändå...

2008-04-10 @ 18:52:00
URL: http://princessparkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0