Störtskön!

Imorse fick jag försöka ta mig upp tidigare än vad jag är van vid på söndagar. Var inte särskilt roligt med tanke på att jag bara sov 6 timmar i natt, jag behöver mer sömn! Men i alla fall så var det värt det. Åkte till kyrkan på familjegudstjänst eftersom Ellen skulle vara med och sjunga, hon går nämligen på kyrkans barntimmar. Så då är det ju klart att man vill följa med och titta :) Hon var hur duktig som helst och så himla söt. Och inte minst störtskön! Det var nämligen så att när de sjungit färdigt en av sångerna så börjar hon applådera (vi brukar nämligen göra det när hon sjunger hemma för oss), fast i kyrkan applåderar man ju inte riktigt på det sättet.. Förutom idag, Ellen lyckades få med sig hela kyrkan i applåden, haha, och jag låg dubbelvikt av skratt, snacka om störtskön! :) De fortsatte faktiskt applådera efter andra sånger efter det också, Ellen kanske införde en ny tradition? :p Sen var det dags för korv, ansiktsmålning samt en åktur med häst och vagn :) Sen åkte vi hem och tog en fika/lunch med smörgåstårta, mums! Lekte en liten stund också, Eller var så himla söt med svart "nos", morrhår och en fjäril på kinden :) Så ni kanske kan tänka er att det var värt lite för lite sömn ;)

Nu är jag hemma igen, får se vad som händer resten av dagen och kvällen, blir nog bra :) Borde ta tag i att vika lite tvätt men har absolut ingen lust.. Oj, "Rent hus" går visst i repris på 4:an nu, då blir det ingen tvätt vikt :p

Ciao sålänge!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0